poniedziałek, 9 lipca 2012

Ulubieńcy czerwca 2012



Troszkę tego jest, aczkolwiek nie dużo.
 Niektóre - niezbędnikami na lato, coś dla ciała i włosów. 
W lato staram się ograniczać make up do minimum dlatego też tylko tyle tego się uzbierało!
Jest zbyt gorąco na robienie makijażu bo i tak zaraz spływa.




 Mascara MANHATTAN i ORIFLAME
Jeśli chodzi o Manhattan - podkręca i wydłuża rzęsy. Jestem z niej zadowolona bo za cenę 15zł mam coś godnego polecenia. Nie skleja rzęs i naprawdę oddziela każdą z nich plus wydłuża. 
Oriflame natomiast ma za zadanie pogrubiać nam rzęsy, używam jej jako trzeciej warstwy po tuszu z Manhattan, spełnia swoją rolę, kosztował jedynie 6,90zł z jakiejś przeceny czy wyprzedaży. 
Manhattan - ok 15zł/9ml
 Oriflame - ok 30zł/8ml



Make up - podkład kryjący z soraya...
 Czy jest kryjący, hmm.. można by się było nad tym zastanowić jednak na mojej cerze sprawuje się całkiem nieźle, jest to moje drugie opakowanie bo dzięki pompce mam pewność, że wykorzystuje produkt do końca. Posiada SPF 10, no i kolor jest dobrany idealnie do mojej tonacji skóry twarzy ;)
Cena: ok 20zł/33ml



Fruttini
OOOojj można się zakochać w zapachu i konsystencji tego produktu... Na ciele również rozprowadza się super! Kąpiele z nim to sama przyjemność, dodatkowy plus za opakowanie, niestety wieczko zgubiłam :P
Cena: ok 15zł/250ml


 Gliss Kur - odżywka do włosów matowych i łamliwych. 
Pachnie świetnie, wygląda świetnie działa świetnie. Włosy po niej są leciutkie, delikatne, miękkie i baaardzo miłe w dotyku. Godne polecenia!
Cena: ok 10zł/200ml


Zapach AVON Far Away Exotic
Coś na wyjście na miasto. Pięknie pachnie i dosyć długo utrzymuje się na ciele czy ubraniu.
Kategoria: orientalno - korzenna
Cena: ok 50zł/50ml


 Mgiełka do ciała - miód i mleko AVON.
Zakochałam się w tym produkcie, w jego zapachu.. Co prawda nie utrzymuje się długo na ciele ale za to zapach jest świetny. Coś do torebki nad jezioro czy morze. :)
Cena: ok 15zł/125ml


Korektor trzy kolorowy z Essence.
Używam jedynie zielonej części na zbędne zaczerwienienia na policzki w okolice nosa i oczu, sprawdza się całkiem nieźle jak za tak niską cenę.
Cena: ok 15zł/3,5g



 Cien - dwu kolorowy brązer z Lidla.
bardzo fajny, można uzyskać nim różne efekty od jasnych po ciemnych policzków. U mnie spisuje się całkiem całkiem dobrze.
Cena: ok 10zł/5g


Okulary przeciwsłoneczne!



Świeca z Pepco.
Duża na długo wystarcza a ja uwielbiam wieczorami palenie świec i leżnie i odpoczywanie! 
Cena: 9,99zł


Świecznik do małych wkładów z Pepco.
 Super sprawa za takie pieniądze no i oczywiście mamy pewność że nic nam się nie wyleje.. ładnie wygląda a mnie co małe to cieszy! ;)
Cena: 0,99zł 




1 komentarz: