środa, 22 sierpnia 2012

*Ulubieńcy sierpnia



Z racji tego, że kończy nam się już sierpień i mam wolną chwilę postanowiłam nabazgrolić wam moich ulubieńców tego miesiąca. Kosmetyków nie będzie dużo ale zawsze się coś znajdzie tym bardziej, że może akurat Wy czegoś podobnego szukacie i pomogę. Zapraszam!

Ratunek dla włosów:
Z racji tego, że jestem w trakcie rozjaśnienia włosów z rudych do blond i co już mi się prawie udało, moje włosy są poniszczone jednakże nie rzuca się to tak w oczy bo namiętnie stosuję odżywki, jedwabie, maski. 
*Jedwab - Biosilk Silk - silk therapy cena ok. 7zł/10ml (jedwabiu używamy bardzo ale to bardzo małą ilość wcierając jedynie w końcówki włosów, dlatego też wystarcza nam na bardzo długi okres czasu)
*Odżywka do włosów - Gliss Kur Liquid Silk cena ok. 13zł/200ml
*Maska regenerująca z proteinami jedwabiu Mila cena ok. 25zł/1000ml

Ciało:
Zdecydowanym ulubieńcem pod prysznic jest:
*Original Source, Raspberry & Vanilla Milk Shower Gel cena ok. 8zł/250ml
*Żel pod prysznic Fruttini o zapachy starfruit&stawberry cena ok. 8zł/200ml

Makijaż: 
W lato postawiłam na coś bardzo delikatnego, ograniczyłam makijaż do podkładu i tuszu do rzęs.
*Podkład - Soraya Podkład Sceniczny - idealnie kryjący (3/5) cena ok. 20zł/33ml
*Tusz - Oriflame Liselotte Watkins cena ok. 20zł

Paznokcie:
*Odżywka eveline - 8 w 1 cena ok. 12zł
*Lakier Essence cookies & cream cena ok 5zł
*Czarny lakier na stopach bo mam strasznie przebarwione paznokcie! ;/

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz