czwartek, 12 lipca 2012




Cześć!
Dzień jak co dzień. Zaczęty od dobierańca na głowie a skończony filmem. 
Włosy rozjaśnione do pewnego stopnia, dużżżżo drobnych pasemek, które zlewają się z rudym idealnie! Praktyki skończone nieco wcześniej niż godzina osiemnasta, no ale cóż.
Dzisiejszy dzień nie należał do najpiękniejszych pogodowo, u mnie deszcz i burza, grzmoty i błyski. Chociaż powiem wam, że czasem lubię taką pogodę. I klientów mniej w zakładzie fryzjerskim. 

Aleee do rzeczy! Skończyłam oglądanie filmu 'Odrobinę nieba' słuchajcie, film świetny! Połowę filmu przerycałam, ale serdecznie wam go polecam. Głowna bohaterka, która zachorowała na raka ściska za serducho. Jednak nie daje po sobie pozna, że jest chora, poznaje faceta swojego życia i dopiero gdy przyszedł do niej do szpitala i powiedział, że ją kocha, odchodzi z tego świata. Wszyscy na jej pogrzebie tańcują i śpiewają, dlaczego? Przekonajcie się sami! ;)
Film można obejrzeć na stronie --> http://www.seans-online.eu/film-047a4c35bd-odrobina-nieba-a-little-bit-of-heaven.html



  

4 komentarze:

  1. nie oglądałam tego filmu ale wydaje się bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam tego filmy, ale już serce ściska....

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam ten film, chociaż nie lubię tej aktorki to w ogóle ciekawiło mnie jak postać na luzie podchodzi do choroby

    OdpowiedzUsuń
  4. masz piękny kolor włosów! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam
    cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń