środa, 11 lipca 2012



Cześć dziewczyny!
Mój jakże przemiły dzień zaczął się od dobieranego warkocza na głowie, później praktyki.. wiadomo. Jestem w trakcie zmieniania włosów z rudych na blond.. Duża zmiana? Zależy jak dla kogo, jestem zdecydowana i chce go mieć więc to pestka! 
I choć chciałam ograniczać się co do jedzenia, by zrzucić na wakacje parę kilo... nie udało się. Dziś wpadł kebab!! No cóż, kobieta niezadowolona musi się zadowalać jedzeniem. Tak przynajmniej ja twierdzę. 
 Małe zadręczenie bo zastanawiamy się czy jechać na wakacje nad morze czy do Skorzęcina.. Niby do -Skoja bliżej taniej i w sumie pewnie cieplej ale i tak coś ciągnie mnie nad Bałtyk. Musimy się nad tym zastanowić bo nie chcę stracić wolnych dni na siedzenie w domu!
Dzień kończę seansem filmowym przy 'Seks w wielkim mieście' nigdy, nigdy tego nie oglądałam.. skusiłam się! I co? Nie śmiałabym żałować! Film super i choć polało się trochę łez, no może nie trochę a więcej to i tak serdecznie wam go polecam.

Film możecie zobaczyć tu -->http://nextvideo.pl/x/2FgB5XXcFrmnTAt7


Całuski!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz